Monday, August 10, 2009

Dari alumni ALAM




Saya tidak pasti mengapa akhir-akhir ini pelbagai tohmahan suka dilemparkan kepada Kelab Al-azhar Members (ALAM). Tidak cukup dengan khabar angin, perkataan-perkataan biadab lagi melampau pula datang menyerang blog HAWA ALAM. Jujurnya saya kesali perbuatan yang tidak bertanggungjawab dan terkutuk ini. Sepanjang pemerhatian saya, ia berlaku bagai dirancang. Oh!Itu sekadar hipotesis awal saya, jangan ada yang menuduh saya cuba mencipta provokasi jauh sekali meraih simpati.

Saya mahu berbicara atas kapasiti alumni ALAM. Ditengah-tengah kekalutan pihak-pihak tertentu yang cuba memburukkan ALAM, suka untuk saya ucapkan jutaan tahniah kepada saf kepimpinan ALAM terkini. Sungguh, saya melihat terlalu banyak perubahan yang lebih baik dan gerak kerja yang lebih konsisten telah dilakukan oleh pihak ALAM sekarang, dalam usaha mempertahankan biah solehah di bumi KUIS khususnya.

Semoga barisan kepimpinan ALAM terus berusaha mengerah keringat tanpa mengenal erti putus asa dalam memastikan keberlangsungan dakwah Islam terus subur di bumi KUIS.

Kepada mana-mana pihak yang mempunyai rasa tidak puas hati terhadap gerak kerja yang dilakukan pihak ALAM, saya mencadangkan adalah lebih baik untuk anda tampil memberikan komentar dengan cara terhormat terhadap pimpinan ALAM, namun bukan dengan cara yang tidak bertanggungjawab ibarat orang membaling batu lalu menyorokkan tangannya.

No comments: